تعریف وراثت

 

اطلاعات موجود در یک بخش از برنامه ، در بخش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان مثال ، وقتی زیربرنامه ای مثل A زیربرنامه B را فراخوانی می کند ، پارامترهای واقعی زیربرنامه A در زیربرنامه B به عنوان پارامتر مجازی دستیابی می شوند . در این مکانیزم مقادیر پارامترهای واقعی به پارامترهای مجازی B ارسال می شوند . در این حالت ، این پیوند ، صریح است . فراخوانی دقیقی از زیربرنامه وجود دارد که این وابستگی را ایجاد می کند .

اغلب ، اطلاعات به طور ضمنی بین قطعات برنامه تبادل می شود . ارسال این اطلاعات را وراثت گوییم . وراثت یعنی اخذ خواص و ویژگی های یک قطعه از برنامه توسط قطعه دیگر ، بر اساس رابطه ای که بین این قطعات وجود دارد .

شکل اولیه وراثت در قواعد حوزه مربوط به داده های ساخت یافته بلوکی وجود داشت ، اسامی مورد استفاده در بلوک داخلی ، ممکن است از بلوک خارجی به ارث برده شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد